Info & FAQ

Graag heten we je welkom in de webshop van Las Fiestas.
We streven ernaar onze klanten de best mogelijke service te geven aan de voordeligste prijzen. Natuurlijk kan je altijd met een vraag zitten.
Hieronder staan de meest gestelde vragen, misschien zit die van jou er ook tussen?
Als je vraag er toch niet tussen staan mag je gerust contact met ons opnemen.
KLIK HIER VOOR HET CONTACTFORMULIER


1) WIE ZIJN WE?
★: Las Fiestas is een (familie)bedrijf dat dingen als service, klantvriendelijkheid en toffe, voordelige producten hoog in het vaandel draagt. Niets is voor ons teveel, het personeel van Las Fiestas is ook altijd bereid net dat beetje meer voor zijn klanten te doen en met die waarden proberen we ons te onderscheiden.
KLIK HIER VOOR MEER INFO OVER LAS FIESTAS

2) VRAGEN IVM WINKELVOORRAAD

☆: Een bepaald artikel is niet meer in voorraad?
★: Helaas is dit artikel dan uitverkocht. Hou de webshop in de gaten, zodra een artikel terug op voorraad is, komt het online te staan.
Indien je op zoek bent naar een grotere hoeveelheid van een bepaald artikel mag je steeds contact met ons opnemen.KLIK HIER VOOR HET CONTACTFORMULIER

☆: Een bepaald artikel is niet meer voorradig in de winkel van mijn keuze, kan ik de artikels uit een andere winkel laten overkomen?
★: Als je gewenste artikel niet meer voorradig is in de winkel naar jouw keuze, mag je steeds contact opnemen met de desbetreffende winkel, zij kunnen nakijken of het mogelijk is een artikel tijdig naar daar te laten komen.

☆: De winkelvoorraad klopt niet?
★: Als één van de winkelvoorraden niet klopt heeft dit meestal te maken met artikels die nog in transit zijn, of artikels die nèt verkocht zijn. Als je zeker wil zijn over een winkelvoorraad, neem je best eens contact op met de winkel van jouw keuze.

3) VRAGEN IVM DE WINKELS VAN LAS FIESTAS

☆: Wanneer zijn jullie open?
★: Alle winkels zijn open van dinsdag tot en met vrijdag van 10u00 tot 18u00 en op zaterdag van 10u00 tot 17u30. Op maandag en zondag zijn de winkels gesloten. Extra openingsuren kan je steeds op de homepage terugvinden en op de facebookpagina van de desbetreffende winkel.

☆: De telefoon wordt niet openomen in winkel X?
★: Voor en na sluitingstijd is er geen verkoopspersoneel aanwezig in de winkels, je stuurt dan best een mailtje.
Ook tijdens de drukkere periodes (Carnaval, Halloween,...) kan het zijn dat de telefoons de hele tijd bezet zijn. KLIK HIER VOOR HET CONTACTFORMULIER

☆: Doen jullie aan sponsoring?
★: Aanvragen voor sponsoring mogen via mail worden doorgestuurd, wij laten je dan iets weten. Indien we sponsoren gebeurt dit via een aankoopbon voor de winkels, er wordt niet gesponsord met cash geld.

☆: Is mijn cadeaubon geldig in alle winkels van Las Fiestas?
★: Ja :-)

☆: Is mijn klantenkaart geldig in alle winkels van Las Fiestas?
★: Ja :-)

☆: Kan er in de winkel een factuur aangemaakt worden?
★: Ja :-)

☆: Kan ik in de winkel een aankoop doen en nadien via overschrijving betalen?
★: Neen, het kassasysteem in de winkels laat dit helaas niet toe. Alle betalingen moeten voldaan worden in de winkel.

4) VRAGEN IVM KORTING

☆: Vanaf wanneer krijg ik korting?
★: Als je van één artikel 12 stuks koopt krijg je 5% korting, vanaf 24 stuks krijg je 10%. (Enkel geldig voor exact hetzelfde artikel, zelfde kleur, zelfde artikelnummer,...)

5) VRAGEN IVM KLANTENACCOUNT

☆: Waarom moet ik een account aanmaken om te bestellen?
★: We hebben je gegevens nodig om je bestelling in orde te maken en op te sturen.

☆: Ik ben mijn wachtwoord vergeten?
★: Je kan op de inlog/winkelmandje pagina aanklikken dat je je wachtwoord bent vergeten, we sturen dan een nieuw wachtwoord naar je opgegeven e-mailadres.

6) VRAGEN IVM BESTELLING

☆: Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
★: Als je minimum 1 artikel in je winkelwagentje legt komt het winkelwagentje tevoorschijn. Als je hierop klikt kan je naar de betaalpagina gaan.

☆: Kan ik mijn bestelling wijzigen/annuleren?
★: Zodra een bestelling geplaatst wordt, staat deze zo in het systeem, het is helaas niet mogelijk om dingen aan te passen. Indien je een foutje maakte in je bestelling neem je best contact op met ons. KLIK HIER VOOR HET CONTACTFORMULIER

☆: Ik heb mijn bestelling geplaatst maar kreeg geen bevestigingsmail?
★: Het zou kunnen dat deze in je spam box is terecht gekomen. Indien de bevestigingsmail daar ook niet in zit, kan het zijn dat je bestelling niet is doorgegaan of dat je een foutje maakte bij het invoeren van je e-mailadres.
Je kan het best even contact met ons opnemen. KLIK HIER VOOR HET CONTACTFORMULIER

☆: Kan ik bestellen via de webshop en afhalen in één van de winkels?
★: Dit is helaas niet mogelijk, als je iets wenst te kopen in één van de winkels neem je best met de desbetreffende winkel contact op. KLIK HIER VOOR HET CONTACTFORMULIER

7) VRAGEN IVM LEVERING/VERZENDING

☆: Wat zijn de levertijden?
★: Bestellingen die op een werkdag gedaan worden vóór 13u00 worden in principe diezelfde dag nog klaargemaakt en opgestuurd (niet geleverd!!). Bestellingen tijdens het weekend of na 13u00 worden de daaropvolgende werkdag klaargemaakt en verzonden. Normaal gezien rekenen we 1 à 2 werkdagen voor de levering, maar als een bepaald artikel uit één van de winkels moet worden gehaald (omdat dit bijvoorbeeld het laatste stuk is) kan het zijn dat het wat langer duurt. Dit wordt steeds aangegeven in je winkelmandje.

☆: Mijn pakket is al te lang onderweg?
★: Zodra een pakket bij ons is vertrokken neem je best contact op met het bedrijf dat je pakket zal leveren. Zij hebben meer zicht op waar je pakket zich op dat ogenblik bevindt.

☆: Ik heb mijn bestelling de volgende dag al nodig!?
★: In dit geval kom je best langs in één van de winkels, Las Fiestas kan niet garanderen dat levering de volgende dag al plaatsvindt.

☆: Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als er wordt geleverd?
★: Indien je niet thuis bent als je pakket wordt geleverd wordt er een briefje in de bus achtergelaten met daarop een punt waar je het kan gaan afhalen.

8) VRAGEN IVM RETOURS/HERROEPINGSRECHT

☆: Mag ik mijn bestelling van de webshop terugsturen?
★: Als je pakket aan al onze voorwaarden voldoet kan je je pakket terugsturen binnen de 14 kalenderdagen. KLIK HIER VOOR MEER INFORMATIE OVER RETOURNEREN

☆: Ik heb de verkeerde maat besteld, kan ik deze ruilen?
★: Helaas is het niet mogelijk een product te ruilen. Je kan je bestelling uiteraard wel retour sturen en een nieuwe bestelling plaatsen.

☆: Ik heb iets aangekocht in één van de winkels, op mijn kasticket staat dat er niet wordt geruild of teruggenomen?
★: Klopt, als je in de winkels iets hebt gekocht, wordt ervan uitgegaan dat je weet wat je koopt. Ons winkelpersoneel is ook steeds bereid je verder te helpen om de juiste maat of het juiste artikel te vinden. Retourneren is enkel voor online bestellingen.

9) VRAGEN IVM BETALINGSMOGELIJKHEDEN

☆: Hoe kan ik betalen in de webshop van Las Fiestas?
★: Je kan online betalen via PayPal, Bancontact, Visa, MasterCard, iDeal en Sofort Banking.

10) VRAGEN IVM MATEN/KLEUREN/GEBRUIKSAANWIJZINGEN/SOORTEN MATERIAAL,...

☆: Ik weet niet welke maat ik moet kiezen?
★: Op de detailpagina van de artikels staat een link naar een matentabel. Deze kan je raadplegen om zo de juiste maat te kiezen. Als je toch niet helemaal zeker bent mag je gerust contact met ons opnemen. KLIK HIER VOOR HET CONTACTFORMULIER .

☆: Waar staat one size voor?
★: One size is een maat die past voor mensen met de meest courante maten, als je erg groot of erg klein bent en je bent niet zeker of het zou passen mag je gerust contact met ons opnemen.

☆: Hoe gebruik ik special effect lenzen, valse tanden, liquid latex, make-up,...
★: Voor meer informatie over hoe je een specifiek product gebruikt mag je steeds contact met ons opnemen. Ook online vind je heel goede tutorials.

11) VRAGEN IVM VUURWERK

☆: Waarom kan ik geen vuurwerk bestellen?
★: Het is bij wet verboden om vuurwerk te verzenden. Ook moeten we er zeker van kunnen zijn dat diegene die vuurwerk wilt aankopen de correcte leeftijd al heeft. Daarom is het enkel mogelijk om in persoon vuurwerk aan te kopen in de winkels. Zorg steeds dat je je identiteitskaart (en vergunning indien nodig) mee hebt als je vuurwerk gaat kopen. Het is niet mogelijk om vuurwerk aan kant te leggen in de winkel.
ER WORDEN NOOIT UITZONDERINGEN GEMAAKT ALS HET GAAT OM VUURWERK!

12) VRAGEN IVM DE WEBSHOP

☆: Ik geef iets in in de zoekbalk maar krijg geen resultaten?
★: Probeer je zoekopdracht anders te verwoorden of je kan zoeken via het menu, door op specifieke thema's of accessoires te klikken.